La Rasarit De Eden - John Steinbeck

Articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă

Împingeri Avantajele push-up-urilor de la podea. Împingeri Când vine vorba de împingeri, întrebarea devine - este un tip separat de exerciții sau o încărcare auxiliară pentru culturisti serioși? Pentru a răspunde la această întrebare este necesar să găsiți răspunsul altuia - dar pentru ce, de fapt, o persoană participă la sport? Înconjurate de echipamente scumpe de gimnastică și bariere, ele ajung foarte rar la nivelul culturistilor celebri.

Și, în același timp, luptătorii diferitelor școli de arte marțiale, care sunt angajați într-o pregătire fizică specială exclusiv cu propria greutate corporală, au figuri mult mai atractive decât iubitorii de fier. De aici concluzia - push-up-urile în niciun caz nu pot fi ignorate. Și la o examinare mai atentă, merită să o ridicați la rangul de exerciții de bază, sacrificând chiar și tradiționalul barbell în favoarea lui. Push-urile sunt bune pentru bărbați. Oricum, și fiecare reprezentant al sexului mai puternic este în primul rând un apărător, un războinic.

Și chiar dacă tipul este cel mai mare pacifist și adversarul pumnilor, el ar trebui să-și amintească că este vorba de push-up-uri care dau loviturii o forță distructivă. Da, și un tors dezvoltat care obține o dezvoltare perfectă cu push-up-uri merită mult. Dar o facem bine! Există mai mult de o sută de tipuri de push-up-uri.

Periartrita umarului

Și toate, fără îndoială, este de dorit să stăpânești. Deci, pentru dezvoltarea generală. Ei bine, pentru a obține efectul maxim indiferent de obiectivul pe care ți-l stabilești - să slăbești, să obții o ușurare, să-ți dai putere maximă de șocobservăm regulile generale ale împingerilor. Puteți face și împingeți punând palmele sau pumnii în diferite poziții - degetele înainte, degetele în lateral, degetele spre interior, degetele înapoi.

Push-urile sunt bune pentru bărbați.

Diferite mușchi de braț sunt pompați în funcție articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă direcția brațelor. Biceps, triceps. La fel ca toți mușchii brâului și spatelui. Cu cât brațele sunt mai largi în timpul împingerilor, cu atât mușchiul pectoral este mai bine pompat, oferind pieptului aspectul unei statui antice turnate în relief metalic, ceea ce crește imediat atractivitatea bărbaților. Ceea ce mușchii funcționează cu push-up-uri și un program eficient pentru începători sunt bine descrise în acest articol: De asemenea, puteți cumpăra, ceea ce va face mai amplă amplitudinea exercițiilor și, în consecință, va crește încărcătura pe mușchii pectorali.

Prețul de emisiune este de aproximativ - de ruble. O altă direcție a push-up-urilor este nivelul diferit. Nivelul unu - împingeri din planul orizontal de la podea. Nivelul doi - împingători oblici picioare deasupra capului, de exemplu pe un scaun, picioare sub cap - mâinile de pe bancă. Al treilea nivel este profund cea mai ușoară opțiune este să stai pe trei scaune. Picioare pe un scaun, mâinile pe două scaune.

  1. Leagănăm brațele și umerii. Cele mai bune exerciții cu gantere pentru mușchii frumoși ai umărului
  2. Dureri de paralizie cerebrală în articulația gleznei
  3. Articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă
  4. Vom analiza atât teoria - anatomia principalelor articulații, cât și motivele creșterii lor, precum și practica - vom afla ce exerciții trebuie evitate și care, dimpotrivă, ar trebui incluse în ciclul nostru de antrenament.

Faceți împingeri, astfel încât pieptul să scadă sub nivelul scaunelor. Acest lucru va da masa articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă a mușchiului pectoral.

Rumänisch-Deutsch für die Pflege zu Hause

Există foarte multe programe și complexe diferite de push-up-uri. Alege-ți al tău. Una care va satisface cerințele dvs. Push-up-urile sunt una dintre cele mai ușoare metode de a vă menține pieptul și brațul în formă. Pentru a face acest exercițiu nu aveți nevoie de alte dispozitive, ci doar de un spațiu liber. Împingeri de la podea - aceasta este o presă de banc vice versa, dar cu o singură corecție: schimbarea încărcăturii în voie nu va funcționa, numai dacă corpul devine mai ușor sau mai greu.

De fapt, la orice vârstă, împingerile de pe podea, precum și tragerile de pe traversă, oferă posibilitatea de a controla cu exactitate încărcătura și starea fizică.

articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă

La urma urmei, greutatea se poate schimba din cauza obezității și poate din cauza creșterii musculare. Avantajele push-up-urilor de la podea În primul rând, împingerile de pe podea, ca orice alte exerciții fizice, modelează voința - dacă nu este acolo, nu poți nici măcar să visezi la un corp puternic și sănătos. Beneficiile fizice ale push-up-urilor sunt indicative pentru întărirea mușchilor, în principal a pectoralilor.

Datorită faptului că greutatea ta nu se va schimba rapid, atunci sarcina va fi stabilă, ceea ce înseamnă că creșterea musculară nu va fi progresivă și se va opri la un anumit punct. Pentru a construi mușchi, va fi necesar să faceți push-up-uri cu diferite greutăți pe spate. Pe lângă mușchii pectorali, încărcătura este pe mușchii deltoizi și pe triceps.

Mușchii spatelui și ai abdomenului sunt responsabili de menținerea unei poziții drepte, ceea ce înseamnă că sunt afectați și ei. În total, un exercițiu implică grupuri simultane mari de mușchi ai abdomenului, brâului umărului, spatelui, pieptului și brațelor.

Beneficiile incontestabile ale push-up-urilor sunt și în antrenarea rezistenței corpului și a reacției sale. Acest lucru se realizează prin necesitatea repetărilor frecvente ale exercițiului pentru a obține un rezultat. În plus, mâinile sunt foarte bine întărite dacă se efectuează împingeri pe pumnii.

Prin urmare, în pregătirea sportivilor în sporturile de putere, astfel de push-up-uri li se oferă un loc important. Mâinile întărite sunt cel mai bun remediu pentru orice fel de fracturi și subțierea oaselor.

Leagănăm brațele și umerii. Cele mai bune exerciții cu gantere pentru mușchii frumoși ai umărului

În plus, simplele împingeri de la podea contribuie la reglarea metabolismului în organism, la întărirea sistemului cardiovascular, la dezvoltarea sistemului respirator și contribuie la combaterea excesului de greutate. Împingerile de pe podea afectează corpul în moduri diferite în funcție de ora din zi, dar sunt la fel de utile.

articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă

Așadar, o serie de push-up-uri după trezire vor adăuga rapid tonul mușchilor pentru toată ziua, iar înainte de culcare vor contribui la buna lor relaxare. Arthrolon gel farmacia catena de împingere Însă orice exercițiu va fi util doar cu abordarea corectă a acestora, pe care mulți o uită și apoi învinovățesc falsitatea recomandărilor pentru orice, și nu pentru ei înșiși.

Pentru început, amintiți-vă că nu ar trebui să încercați într-o singură lecție, sau chiar într-o singură abordare, să surprindeți anii pierduți de a nu face nimic - deci nu vă faceți decât să vă înrăutățiți și să învingeți cea mai mică dorință de a continua exercițiile în viitor. Înainte de împingere, asigurați-vă că faceți un pic de antrenament pentru a încălzi mușchii. La final, acceptă accentul culcat, privirea ta trebuie îndreptată strict înainte, capul nu cade.

Spatele și picioarele sunt drepte și fac o singură linie în timpul tuturor abordărilor. Nu este necesar să apăsați podeaua, asigurați-vă că țineți corpul pe greutate, cu excepția cazului în care, dacă îl atingeți doar cu sânul, atunci efectul exercițiului va fi și mai puternic.

Amintiți-vă despre respirație: când inspirați, coborâți pe podea, când expirați, reveniți la poziția inițială. Faceți de câte ori puteți în acest moment, nu vă chinuiți degeaba.

Faceți o pauză de minute după fiecare abordare. La început, abordări vor fi suficiente. Amintiți-vă că mușchii cresc doar atunci când noi înșine depășim. Prin urmare, de fiecare dată trebuie să faceți toate push-up-urile posibile, plus una suplimentară, chiar dacă se pare că nu o puteți face - aceasta este o impresie înșelătoare și apare doar din cauza neîncrederii interne în propriile capacități. Încă de la început, alegeți sarcina optimă pentru dvs. Pentru a încărca mușchii externi ai pieptului și deltoid, așezați-vă brațele mai late decât semne de leziuni ale gleznei. Pentru interiorul pieptului și tricepsului, așezați-vă brațele mai înguste decât umerii.

Pentru a crește încărcătura pe mușchii deltoizi și mușchii superiori ai pieptului, așezați-vă picioarele pe un deal, astfel încât acestea să fie deasupra nivelului pieptului. Pentru a rezolva pieptul inferior, așezați-vă picioarele pe podea și mâinile pe un deal. Prima greșeală a multor începători este lipsa de moderație în exerciții.

Nu ar trebui să te lenevești în frenezie cu antrenamentele zilnice, deoarece acest lucru nu va oferi absolut niciun rezultat notabil.

Articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă, La Rasarit De Eden - John Steinbeck

Fibrele musculare după stres nejustificat sunt sfărâmate, iar acidul lactic se instalează în ele, după care corpul durează vizibil încă câteva zile. După zile, fibrele sunt restaurate și, în consecință, cresc.

articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă

Dacă nu aștepți recuperarea lor, nu vei vedea nicio diferență tangibilă. Prin urmare, lăsați aceste grupuri musculare să se odihnească câteva zile și, în schimb, să antrenați altele pentru a asigura dezvoltarea armonioasă a întregului corp.

Metode de împingere de la podea În plus față de modul obișnuit de a împinge sus de pe podea, se pot distinge următoarele: Împingeri din genunchi.

articulațiile umărului rănesc în timpul apăsărilor pe bancă

Această metodă este potrivită pentru începători, persoane supraponderale și femei, deoarece sarcina nu este atât de puternică. În același timp, toate celelalte reguli push-up rămân valabile. Apasă pe pumnii.

Anatomie umar Revista Neuma nr.

Pe lângă întărirea periilor, această metodă de împingere ușurează și presiunea asupra lor. Cel mai des folosit de sportivi.

Cum se construiește antrenamentul pentru articulațiile bolnave: ce, de ce și de ce

Împingeri pe un braț. Oameni bine pregătiți recurg la această metodă. Poziția corpului este aceeași ca într-o poziție obișnuită, doar una dintre mâini pornește în spatele spatelui.