• audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion
  • audi-a1-poze-spion

Cea mai ieftina masina de la Audi, surprinsa in teste fara camuflaj. Noua generatie aduce mult cu A6.

·         Audi pregateste lansarea urmatoarei generatii a subcompactei A1

·         Noua masina a fost surprinsa deja complet necamuflata

·         Premiera publica ar putea avea loc chiar inainte de sfarsitul anului

 

O prima aparitie in public a subcompactei care nu are corespondent in gama BMW sau Mercedes ar putea fi programata pentru ultima parte a acestui an, atunci cand se va desfasura editia cu numarul 88 a Salonului Auto International de la Paris.

Cu toate ca in ultima vreme s-a concentrat pe masinile de clasa mare si cele cu propulsie complet electrica, conducerea Audi nu a uitat nici de subcompacta A1. Ba dimpotriva: o noua generatie este in lucru, ultimele informatii sugerand ca aceasta va debuta chiar in… 2018.

Alaturi de versiunea A0 a platformei modulare MQB – evident, care „adaposteste” la momentul de fata modele precum Polo sau Ibiza. De la automobilele vandute sub sigla Volkswagen, respectiv SEAT ar putea fi preluate, totodata, inclusiv cateva dintre unitatile TDI si TFSI.

Pana la a confirma ori infirma presupunerile legate de motorizari, urmatoarea generatie a subcompactei Audi A1 a iesit in teste… complet necamuflata. Deloc surprinzator, viitoarea masina din Ingolstadt scoate la iveala o parte frontala inspirata de ultimele A6, A7 si A8.

De altfel, aceleasi imagini surprinse de fotografii spion mai dau de inteles si ca lungimea caroseriei ar fi crescut. Acum mai ramane de vazut si cu cati milimetri, dar si daca potentialii clienti vor mai primi posibilitatea de a-si indrepta atentia catre o varianta cu trei portiere.

 

audi-a1-poze-spion

audi-a1-poze-spion

 

O alta necunoscuta directia in care se va indrepta cabina. Daca si generatia cu numarul doi a subcompactei Audi A1 va primi un display tactil de dimensiuni generoase in centrul consolei sau va fi pastrata configuratia actuala, cu un ecran pozitionat in partea superioara a bordului.

In loc de incheiere, reamintim ca masina originala – care nu are inca un competitor in gamele BMW si Mercedes, se vinde in Romania la preturi incepand de la 18.746 de euro. Versiunea de baza este pusa in miscare de un propulsor 1.0 TFSI de 95 CP, cuplat la o cutie manuala.

 

sursa:https://www.4tuning.ro

 

3,319 total views, 3 views today

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *